Babyshower

Er is een kindje in aantocht! Wat is dat toch wonderbaarlijk, vind je niet?  Hoe waardevol is het om met elkaar stil te staan bij dit nieuwe leven?  Om te fantaseren over de kleine en hoe het leven zal zijn als de baby er is. Om ervaringen uit te wisselen en mooie wensen uit te spreken.

En hoe leuk zou het zijn om dat bij ons te doen?
Dus, of je nou een babyshower organiseert voor iemand anders of voor jezelf: met open armen verwelkomen wij jullie in ons voormalige klooster en zorgen we ervoor dat jullie samen een heerlijk (verrassing)feestje vieren. Wat je ideeën ook zijn, vertel het ons! We helpen je graag om de leukste babyshower ooit te organiseren.

Je kunt ons bereiken via: 
events@theanthony.nl
+31 302272975 (kies optie 2)

Tot gauw!

Aanvragen

Arrangement informatie:

Anthony: High tea inclusief onbeperkt (verse gember en munt) thee en water, verschillende soorten sandwiches belegd op basis van vis/vlees/vega, diverse zoetigheden, fruitsalade, scones met clotted cream en jam, quiche, salade en soep.

Deluxe: High tea inclusief onbeperkt (verse gember en munt) thee en water, verschillende soorten sandwiches belegd op basis van vis/vlees/vega, diverse zoetigheden, fruitsalade, scones met clotted cream en jam, quiche, salade en soep, Een glas prosecco (alcoholisch of non- alcoholisch).

Kinderen: Eten gezellig mee en krijgen een heerlijk ijsje!

 

Prijzen Volwassenen:

High Tea Anthony: € 37,50 p.p.
High tea Deluxe (met een glas prosecco) € 44,95 p.p.
Tros ballonnen € 15,-

Prijzen kinderen:

High Tea Anthony: € 15,50 p.p.
High tea Deluxe (met een glas kinder prosecco)  € 15,50 p.p.

Terms & Conditions:
ALLERGIEËN EN DIEETWENSEN Graag vragen wij u om eventuele allergieën en dieetwensen zeven dagen voor uw aankomstdatum aan ons door te geven.
PARKEREN We beschikken over een beveiligde parkeergelegenheden. Parkeerplaatsen zijn op basis van beschikbaarheid en dienen vooraf gereserveerd te worden. Stuur ons een berichtje indien je hier gebruik van wilt maken.
DECORATIE Het team van The Anthony heeft standaard helium ballonnen beschikbaar. Kosten zijn EUR 15,- per 10 ballonnen. We horen graag of u hier gebruik van wilt maken. Wanneer uw reservering in het restaurant plaats vindt, willen wij u erop attenderen dat eigen meegebrachte decoratie niet is toegestaan. Indien uw reservering in onze kapel plaats vindt, mag u eigen versiering meenemen waarbij confetti(ballonnen), glitter en kleurpoeder niet is toegestaan. Daarbij verzoeken wij u vriendelijk om de ruimte achter te laten zoals opgeleverd. Indien voorgenoemde niet wordt gevolgd zijn wij genoodzaakt om €250,- schoonmaakkosten in rekening te brengen.
ANNULERING Bij een groepsgrootte tot 10 personen: U mag 24 uur voor aanvang van de babyshower het aantal personen wijzigen of het event annuleren. Daarna kan er niet meer gewijzigd worden. Bij grotere groepen gaat dit in overleg met een van onze medewerkers.
EXTRA INFORMATIE Het is niet toegestaan eigen eten mee te brengen en te nuttigen in het restaurant. Uitzondering: eigen taart mits aangegeven.